Friday, January 1, 2010

Tahun 2010





Assalamualaikum...
Dah lama rasa xupdate blog...
heheee...
dah masuk tahun baru 2010...
umor makin meningkat...
byk perkara yg perlu aku selesaikan...

tahun 2009.. terlalu byk kenangan..
manis & pahit...
aku xnk pandang ke belakang lagi..
ku dah tutup buku 2009..
tahun 2010 nie aku nk pandang ke depan...
aku nak happy2 kn diri aku...
ya.. tahun 2010 nie aku berada di KEDAH..
yela.. sambung blajo kan...
selagi leh blajo aku blajo..
sampai la aku bosan... hehehee...
kali nie aku berjauhan ngan family...
aku akan merindui semua nye...^_^(T_T)

facebook,twitter,myspace,friendster,tagged dll..
ku tolak ke tepi..
yg penting skrg nie..
aku perlu fokus study...
ini yg aku nk kan selama nie[nak merasa cam dolu2 blajo.. kehkehkeh]

oklah.. nnti zah update lagi..
bye2 & Salam...

Sunday, August 30, 2009

AQIL NAJMI~!!!


Salam semua..
Okay 29/08/2009 yg lepas adalah besday anak buah zah,
RAJA MUHAMMAD AQIL NAJMI
"Happy 1st Birthday"
hehehe... dah setahun umo dia.. kejap je masa...
So aritu xde la wat besar²ran... just wat doa selamat...
jemput sesedara zah je... Alhamdulillah semua dah selesai..
makanan pun 'selamat' semua nye... hehehe.....
Wat besday nie pun dlm bln puasa kan... so mmg penat tp mmg PUAS HATI..
Bln 5/10/09 nnti wat lagi... utk besday anak buah lagi 1 Aiman Danish...
"MakLang Sayang AQIL NAJMI & AIMAN DANISH"
Oklah.. Ader cite baru zah update lagi...
tattaa~~!!!
so enjoy la ngan gmbr dibawah..

Pix: mcm2 ada.. hehehe

Pix: besday boy ngan Paksu & Tokwan

Pix: Aiman ngan papa nye..

Pix: Aqil ngan ibu & ayah(bru pas xcident)

Pix: Dak kecik xreti dok diam...

Saturday, August 22, 2009

macam²..

Salam semua...
nie zah update pasal anak² buah zah...
merebut mainan...
klakar la.. comel...
sorg ske jerit² & sorg lagi wat muka xbersalah...
layan je la video nie..

video

Friday, August 21, 2009

Salam Ramadhan





Salam semua,
Do'a malaikat Jibril menjelang Ramadhan " "Ya Allah tolong abaikan puasa ummat Muhammad, apabila sebelum memasuki bulan Ramadhan dia tidak melakukan hal-hal yang berikut:
* Tidak memohon maaf terlebih dahulu kepada kedua orang tuanya (jika masih ada);
* Tidak berma'afan terlebih dahulu antara suami isteri;
* Tidak bermaafan terlebih dahulu dengan orang-orang sekitarnya.
Maka Rasulullah pun mengatakan Amiin sebanyak 3 kali. Dapatkah kita bayangkan, yang berdo'a adalah Malaikat dan yang meng-amiinkan adalah Rasullullah dan para sahabat , dan dilakukan pada hari Jumaat.
Oleh itu SAYA TERLEBIH DAHULU MEMOHON MAAF jika saya ada berbuat kesalahan, baik yang tidak disengaja maupun yang disengaja , semoga kita dapat menjalani ibadah puasa dengan khusyuk, diberkati dan dirahmati Allah S.W.T, Insyaallah. 'Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak'.

Sunday, August 9, 2009

gile muffin~

Salam semua...
Hari nie zah wat muffin coklat...
adik2 zah soh wat & zah pun teringin nak makan...
hehehe :-)
so pe lagi... g bli brg... trus wat...
kebetulan smua ada ari nie...
mmg licin la... alhamdulillah...
so sape2 nak order... mari2...
cewah!! hehehe... beria je zah nie...
oklah tgk la pic muffin sblm & sesudah masak...
enjoy~!!


oklah.. sampe cni je...
kalu ader cite bru... zah update lagi ekk...
Tatttaaa~!!!